8ο Γυμνάσιο Χαλανδρίου

30
Μάι
2023

Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ……ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

no comment 8ο Γυμνάσιο Λ.Τ.

Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ……ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ

 Σχολείο : 8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ  Σχολικό έτος:2022-2023

 Ονοματεπώνυμο Συντονιστή/τριας : ΑΥΓΕΡΙΝΟΥ ΕΛΕΝΗ κλάδος ΠΕ 05

Ονοματεπώνυμα Συμμετεχόντων/ουσών Εκπαιδευτικών στην Παιδαγωγική Ομάδα :

ΚΟΡΝΑΡΑΚΗ ΑΦΡΟΔΙΤΗ κλάδος ΠΕ 01

 1.Εισαγωγή 

Η μεγάλη έξαρση των φαινομένων βίας , παραβατικότητας, τραυματισμών ακόμη και θανάτων στα νέα παιδιά – μαθητές , τόσο μέσα στη σχολική κοινότητα  όσο και έξω από αυτή , μας υποχρέωσαν να πραγματοποιήσουμε μια σειρά από δράσεις που θα αφορούν στην πρόληψη και αντιμετώπιση αυτών των φαινομένων , ώστε οι μαθητές μας να αισθάνονται ασφαλείς στο κάθε τους βήμα.

2.Στοιχεία υλοποίησης του προγράμματος

Σε μαθητές, της Β΄τάξης του Γυμνασίου μας, εφαρμόσαμε δράσεις για πέντε μήνες, όπου ανταποκρίθηκαν πλήρως , γνωρίζοντας οι ίδιοι πως τα παραπάνω προβλήματα βρίσκονται δίπλα τους ή κάποιοι βιώνουν αντίστοιχες καταστάσεις.

3.Παιδαγωγικοί Στόχοι (γνωστικοί, συναισθηματικοί, ψυχοκινητικοί)

ΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΤΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ.

ΠΡΟΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ.

ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

ΙΣΧΥΡΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΤΟΣΟ ΣΤΟ ΞΕΝΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΙΘΗΣΜΕΝΟ

  4.Μεθοδολογία (Διδακτικές Μέθοδοι – Project / Επίλυση προβλήματος / Συστημική του παρατηρητή & Διδακτικές Τεχνικές – Μελέτη πεδίου / συνεντεύξεις / ερωτηματολόγια / Περιβαλλοντικό μονοπάτι / αντιπαράθεση απόψεων, κ.λπ.)

ΡΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΝΝΟΙΕΣ,ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ,ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΣΑΣ.

5.Διδακτικό ή άλλο σχετικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε και πώς χρησιμοποιήθηκε

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ART 92

ΤΑΙΝΙΑ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ «ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΝΕΦΕΛΗΣ» ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΣΗΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

6.Σχεδιασμός / Οργάνωση/ Υλοποίηση / Παρουσίαση των δραστηριοτήτων – πώς έγινε η διάχυση των αποτελεσμάτων (προετοιμασία, υλοποίηση, ολοκλήρωση κτλ.)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ « Η ΠΕΝΤΑΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΡΑΣ ……ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ», ΚΑΙ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ , ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΦΙΣΣΑΣ, ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΑΙΝΙΩΝ ΜΙΚΡΟΥ ΜΗΚΟΥΣ.

7.Εκπαιδευτικές Επισκέψεις / Συνεργασίες με Φορείς & μαθησιακά οφέλη από αυτές

ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ- ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ, ΘΕΑΤΡΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ

 9.Αξιολόγηση Προγράμματος / απόψεις μαθητών/τριών & εκπαιδευτικών -Παράρτημα (όπου θα βάλετε τις φωτογραφίες/εικόνες/διαγράμματα σε πίνακες όπως δίνονται παρακάτω) Εικόνες, Σχήματα, Πίνακες Εικόνες, Σχήματα και Πίνακες καλό είναι να έχουν αρίθ

ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Υλικό που μελετήθηκε:

ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ «ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ»

https://docs.google.com/forms/d/1vGeTmRX39FibMFFSODcBqLFLz50hOtvn1nb7ccaqz0o/edit#responses

Η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ,ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ, ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΚΑΝΑΛΙ ΤΟΥ YOUTUBE ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ. https://www.youtube.com/watch?v=gaKZ1EDmbPk

Το κείμενο της θεατρικής παράστασης: ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ

  • Share :