ETWINNING 2021-22: CULTUREARTH – The nature of culture and the culture of nature after a natural event
no comment 8ο Γυμνάσιο Λ.Τ.
Το έργο στοχεύει στην αντιμετώπιση και διάδοση καλών πρακτικών προστασίας και ανάκτησης της περιβαλλοντικής και πολιτιστικής κληρονομιάς μετά από φυσικά γεγονότα και καταστάσεις έκτακτης ανάγκης, δημιουργώντας μια πολιτιστική ανταλλαγή μεταξύ μαθητών/τριών από διάφορες χώρες, μέσω της σύγκρισης, από την άποψη της έρευνας ομοιοτήτων και διαφορών, των στρατηγικών που χρησιμοποιούνται μετά από καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (σεισμικά γεγονότα, κατολισθήσεις, πλημμύρες κ.λπ.) οι οποίες, κατά κάποιο τρόπο, έχουν επηρεάσει τις οικολογικές, ιστορικές και εδαφικές πτυχές. Όλα αυτά στοχεύουν στην ευαισθητοποίηση των μελλοντικών γενεών σχετικά με την προστασία της φυσικής και πολιτιστικής τους κληρονομιάς, για λόγους διατήρησης, πρόληψης και ανάπτυξης.
Για την επίτευξη αυτού του στόχου, το έργο στοχεύει στη δημιουργία ενός δικτύου σχολείων που ευαισθητοποιούνται σε αυτά τα ζητήματα και ενδιαφέρονται να συμβάλουν στη διάδοση του «Πολιτισμού της Πρόληψης» σε ολόκληρη την Ευρώπη, ειδικά εάν βρίσκονται σε εκείνες τις χώρες όπου συνήθως συμβαίνουν φυσικές καταστροφές (όπως η Ιταλία , Πορτογαλία, Ελλάδα και Ισλανδία).
Εκπαιδευτικοί: Κωνσταντίνα Χρυσανθακοπούλου, Ευαγγελία Μανώλογλου, Φώτης Δανάσκος
Συνεργαζόμενα Σχολεία: Agrupamento de Escolas de Póvoa de Stª Iria, ICS “E. Comparoni” di Bagnolo in Piano, ICS “Don Lorenzo Milani” di Pizzoli, ICS “Savini-San Giuseppe-San Giorgio” di Teramo, Creixen Terrassa, ICS di Navelli, Ημερήσιο Γυμνάσιο Αρκαλοχωρίου, Vali M. Lütfullah Bilgin Ortaokulu, 8ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ – Λ.Τ. ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ, PIRAMATIKO GENIKO LIKIO PANEPISTIMIOU KRITIS (RETHYMNO),.