“Πρόσφυγες. Ανοίγοντας δρόμους για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαίδευση”
no comment 8ο Γυμνάσιο Λ.Τ.
ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ
ΕΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ: Ανθρώπινα Δικαιώματα, μέσα από τον πολιτισμό
Θα προσεγγίσουμε το θέμα από εκπαιδευτικής, ανθρωπολογικής, κοινωνικής και πολιτισμικής πλευράς
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ :
Να γνωρίσουν οι μαθητές που συμμετέχουν στο πρόγραμμα, τα παιδιά που εντάσσονται στην ελληνική κοινωνία μέσω της εκπαίδευσης.
Να αποκομίσουν οι μαθητές μας μια εμπειρία του «πώς λειτουργεί/προετοιμάζεται ο «δάσκαλος» για το εκάστοτε μάθημά του. Να αυτενεργήσουν οι μαθητές με ρόλο υπεύθυνο και συγκεκριμένο στο εκπαιδευτικό και κοινωνικό επίπεδο. Κλπ.
Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 15 μαθητές λυκείου.
Συντονίστρια του προγράμματος : Α. Βορρίση Εκπαιδευτικοί: Α. Γιαννίτσαρη & Ν. Σκουτέλη
Όλες οι δραστηριότητες του πολιτιστικού μας προγράμματος και φέτος στόχευσαν στην κατάλληλη προετοιμασία των μαθητών μας, για την πραγματοποίηση πειραματικής διδασκαλίας από τους ίδιους. Το πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο: «Πρόσφυγες: Ανοίγοντας δρόμους για την ένταξη των προσφύγων στην εκπαίδευση3» πραγματοποιήθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά φέτος. Επιμέρους στόχοι οι οποίοι τέθηκαν (αναλυτική περιγραφή στο σχέδιο του προγράμματος) αναφέρονται στο σχέδιο, που κατατέθηκε στη Διεύθυνση Δ.Ε. Β΄ Αθήνας, με βάση τη σχετική εγκύκλιο.
Στο φωτογραφικό υλικό, φαίνεται η κεντρική δράση του προγράμματος. Παρακολουθώντας τις αντιδράσεις μικρών και μεγάλων παιδιών, βλέπουμε τα συναισθήματα, τα οποία αναπτύσσονται μεταξύ των παιδιών και εύκολα κατανοούμε, γιατί οι μαθητές μας ζητούν κάθε χρόνο τη συνέχιση του προγράμματος αυτού.