8ο Γυμνάσιο με Λυκειακές τάξεις

25
Φεβ
2019

«ΜΙΚΡΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΓΡΙΟΥΣ» ΓΙΑ ΤΟ α1 & α2 ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

no comment 8ο Γυμνάσιο Λ.Τ.

Την Τρίτη 19 Φεβρουαρίου 2019 το α1 και το α2 γυμνασίου και οι συνοδοί καθηγητές Χρύσα Νικολαράκου Μαυρομιχάλη, Φραγκίσκος Θεοδωρόπουλος, Ελένη Αυγερινού επισκέφθηκαν την εφηβική σκηνή του Εθνικού θεάτρου και παρακολούθησαν μία εξαιρετική θεατρική παράσταση, τις Μικρές Ιστορίες για αγρίους που βασίζεται στα βιβλία τουBernardFriot. Η παράσταση άγγιξε, ψυχαγώγησε και προβλημάτισε  τόσο τους καθηγητές όσο και τους μαθητές. Ας δούμε όμως τι έγραψαν για την υπόθεση της  παράστασης και πώς την  αξιολόγησαν  οι ίδιοι οι μαθητές την επόμενη μέρα στο σχολείο!

Α) Όσον αφορά το θέμα: «Η παράσταση αναφερόταν στην εφηβεία και αποτελούταν από πολλές σκηνές που η καθεμία είχε διαφορετικό νόημα». (Σπύρος) «Το έργο μας δείχνει τις σχέσεις που έχουν οι καθηγητές με τους μαθητές και οι μαθητές με την οικογένειά τους οι οποίες δεν είναι πάντα ευχάριστες».( Απόλλωνας) « Τέλος είδαμε τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι με το σώμα τους και τη συμπεριφορά τους αφού τα συναισθήματά τους αλλάζουν από τη μία στιγμή στην άλλη» (Άλκης) «Ήταν μία σύνθεση μικρών ιστοριών της καθημερινής ζωής , των σχέσεων, των συγκρούσεων και των μυστικών της νεανικής ηλικίας» (Μαρία ) « Αυτή η θεατρική παράσταση ήθελε να μας παρουσιάσει πολλές εκδοχές από τις συμπεριφορές των παιδιών μεταξύ τους αλλά και ανάμεσα στα παιδιά με τους γονείς τους» (Μαρίνα) «Η παράσταση μας μιλάει και για τον έρωτα που νιώθουν οι έφηβοι και δεν μπορούν να τον εκφράσουν». (Παναγιώτης) « Οι μικρές ιστορίες μας παρουσίαζαν τις δυσκολίες που σίγουρα θα αντιμετωπίσουμε στο άμεσο μέλλον και τον εφηβικό έρωτα» (Παναγιώτης)«Η παράσταση παρουσιάζει τα υπαρξιακά και φιλοσοφικά ερωτήματα που γεννιούνται σε αυτήν την ηλικία». (Λυδία) « Ένα από τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι καθημερινά είναι οι σχέσεις με τους γονείς τους αλλά και να μη ξέρουν πώς να πουν το σ’ αγαπώ!» (Άγγελος) « Μερικά ακόμα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι έφηβοι είναι η εξάρτηση από τις ηλεκτρονικές συσκευές και ο σχολικός εκφοβισμός» (Άγγελος) «Συγκινήθηκα με το κορίτσι που σκεπτόταν τον μπαμπά της και έλπιζε να ήταν κοντά της για να τις φέρει μια από τις αγαπημένες της γόμες» (Λία)

Β) Και η κριτική τους: « Ήταν μία διαφορετική παράσταση από όλες όσες έχω δει! Θα τη λατρέψουν μικροί και μεγάλοι όπως έκανα και εγώ». (Κωνσταντίνα). « Μου άρεσε το γεγονός ότι σε πολλές σκηνές ταυτίστηκα με τους ηθοποιούς και αυτό το έκανε πολύ  ενδιαφέρον». (Μάνια) « Τέλος οι φωτισμοί και τα εφέ ήταν φανταστικά και έδιναν μια άλλη όψη στη σκηνή αλλά και στο έργο. Επίσης οι ηθοποιοί άλλαζαν γρήγορα ενδυμασίες και ήταν τόσο πειστικοί που θα μπορούσα να τους βλέπω για ατελείωτες ώρες» (Μαρία- Χρύσα«Εγώ θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια στο Γάλλο συγγραφέα BernandFriot αλλά και στον σκηνοθέτη αλλά και σε όλους τους συντελεστές της παράστασης» Σαμ«Αυτό που με εντυπωσίασε στο έργο είναι η εναλλαγή των σκηνικών και η μουσική επένδυση του έργου» (Αφροδίτη) « Εμένα μου άρεσε γιατί είχε πολύ πλάκα και οι ηθοποιοί ήταν πολύ καλοί» (Κωνσταντίνος). Ένιωσα πολύ ωραία επειδή κατάλαβα ότι όλοι περνάμε τα ίδια προβλήματα οπότε και ανακουφίστηκα. «Επίσης με έκανε να καταλάβω πόσο δύσκολα περνάνε και οι γονείς μας και πόσο τους πιέζουμε».(Αλεξάνδρα) «Όλοι οι ηθοποιοί έπαιζαν πολύ ωραία πειστικά και συγκεντρωμένα. Το σημαντικότερο πιστεύω πως ήταν ότι κάθε σκηνή ήταν διαφορετική με αποτέλεσμα ο θεατής να μη βαριέται να τη παρακολουθήσει». (Σοφία) « Η μουσική και τα σκηνικά ταίριαζαν με την κάθε ιστορία… Τα συναισθήματα που μου προκάλεσε η παράσταση ήταν αρκετά για να κάτσω να σκεφτώ και εγώ τι μπορώ να κάνω για να έχω καλύτερες σχέσεις με τους γονείς μου». (Θοδωρής)«Μου άρεσε πολύ γιατί εξέφραζε όλα τα συναισθήματα που μπορεί να νιώσει ένας έφηβος και τις σχέσεις του με τους γονείς του και το άλλο φύλο». (Κατερίνα)  « Η παράσταση που δημιούργησε  ανάμεικτα συναισθήματα : χαρά, λύπη, και κυρίως γέλιο αφού ήταν πολύ χιουμοριστική» (Κωνσταντίνος) « Στο τέλος τους κάναμε και ερωτήσεις όπως αν είχαν τις αντιδράσεις και τα προβλήματα που προβάλλουν στο έργο όταν ήταν έφηβοι. Η αλήθεια είναι , όπως μας είπαν, ότι όντως είχαν και αυτοί ανάλογες απορίες αντιδράσεις και προβλήματα στην εφηβεία τους» (Ευγενία ) « Προσωπικά εμένα μου άρεσε ότι κάνει τα παιδιά και  τους γονείς να καταλάβουν τι περνάει ο ένας και ο άλλος» (Βασίλης) « Εμένα μου άρεσε πολύ η Νεφέλη Μαϊστράλη γιατί είχε πολύ πλάκα». (Διομήδης) «Αυτό που μου άρεσε στην ταινία ήταν ο τρόπος με τον οποίο  τα παιδιά κορόιδευαν τους γονείς και τους ξεγελούσαν για να κάνουν αυτό που θέλουν» (Αλεξάνδρα)  «Τέλος ήταν πολύ ωραία που μιλήσαμε όταν τελείωσε το έργο με τους ηθοποιούς» (Αντώνης) « Εμένα μου άρεσε ο κάθε ηθοποιός ξεχωριστά γιατί όλοι έπαιζαν με πάθος το ρόλο τους» (Διονύσης) «Οι ηθοποιοί έπαιζαν πολύ καλά το ρόλο τους και τα τέλεια σκηνικά σε συνδυασμό με το θέμα του έργου το έκαναν τέλειο θέαμα!» (Ειρήνη) « Όσα παιδιά είναι στην εφηβεία αλλά και οι γονείς που έχουν παιδιά στην εφηβεία θα ήταν πολύ ωραίο να πάρουν τα παιδιά και να  δουν την παράσταση μαζί». (Νάσια) «Μου άρεσε το ότι οι ηθοποιοί αναπαριστούσαν τους ίδιους τους έφηβους έτσι όπως πραγματικά είναι» (Γιώργος)  « Η ομάδα που ήταν πίσω από τη σκηνή που δημιουργούσε τα σκηνικά και την ενδυμασία των ηθοποιών και ήταν υπεύθυνη για τη μουσική ήταν πολύ ακριβής» (Τζωρζίνα). «Τις περισσότερες φορές όταν μας λένε ότι θα πάμε να παρακολουθήσουμε μια θεατρική παράσταση ξέρω πως θα είναι βαρετή και για ενήλικες και δε θα καταλαβαίνω τι λέει. Μα αυτή τη φορά έκανα λάθος. Οι ηθοποιοί μιλούσαν τη δική μας γλώσσα , τη γλώσσα των εφήβων». Χριστίνα

  • Share :